7 Eki 2008

Amstelveen izlenimleri

Ev arayışındayız.İçimize sinecek içine girer girmez evet bu ev diyeceğimiz cinsten.Geçtiğimiz hafta sonu 'open huis' günü -Açık ev- günü vardı.Beğendiğimiz evleri sıraladık.Sevgili eşim 4 en fazla 5 ev görebiliriz süre kısıtlı dedi demesine de yine ekstradan bir beş ev daha koydu kenara.
Biz kalabalık olur diye düşünmemize rağmen 11.00-15.00 arasında süren bu etkinlikte evlere ilk giden hep biz olduk.Son eve vardığımızda 15 dakika vardı.o seçilen 5 evin üzerine evi daha gördük.
Sonuç mu müthiş bir hayal kırıklığı. Kiminin içerisi felaket kimisi küçük mutfak ve banyolara değinmiyorum bile.Son girdiğimiz evin içi muhteşemdi. Ama çevresinde apartmanlar.Sevimsizdi anlıyacağınız bahçe minnacık.Kendi evimiz sevimli geldi desem yalan olmaz.O evlerin yanında bizim kibrit kutusu saray gibi geldi bana :)
Başımızdan geçen bir konuşma ' Mutfağınız çok küçük?' diye sorduk ev sahibine cevap biz 'iki kişiyiz yetiyor.Ayrıca mutfağı genişletebilirsiniz'.Salona geçiyoruz bize bahçeyi gösterip ki cidden çok büyük ve güzel bir bahçe idi ' buraya kadar uzatabilirsiniz salonu yada garajı salona ekliyebilirsiniz.' bitti mi sandınız yanıldınız. Yukarı kata çıkınca harap bir halde banyo 'bize yetti siz yerden ısıtma yapıp küveti kaldırabilirsiniz.' yatak odasına giriyoruz tek yatak var hemen 'yan komşularımız burayı uzattılar uzatılınca oda büyür'. Daha sonraevin çevresini gösterdi vebeyefendiden ayrıldık.Eşim bana 'yapılacak bu kadarçok şey varken bu fiyat abartılmış . Bu fiyatı verirken bunları yapmış olması lazımdı 'dedi.
Bakalım bizimde sıramız gelir diyorum.Kısmet diyelim.

6 yorum:

Adsız dedi ki...

gelir anam gelir evin seni bekliyodur merak etme
d.

Kiyoki dedi ki...

Canım bir anda bulunamayabilir ama bakmaya devam ,içine sinecek bir yer mutlaka karşına çıkacak

Unknown dedi ki...

CANIM BU YOLLARDAN YAKIN ZAMANDA GEÇMİŞ BİRİSİ OLARAK SENİ O KADAR İYİ ANLIYORUM Kİ.AMA İNAN ARAYINCA İÇİNE SİNEN BİRŞEY MUTLAKA BULUYOSUN.UMARIN SENİNKİ DE BİR AN ÖNCE OLUR. BİLİRİM ARKADAŞIMDA BENİM GİBİ SABIRSIZDIR. :))))

Nane Şekeri dedi ki...

D.Bu kriz tam vaktinde cikti.Her iste bir hayir vardir derler ya o hesap.Ya evi o kadar paraya alipta ,issiz felan kalsak maazallah kabus gibi.
Kiyokim bence de insanin icine sinecek biryerde yasamasi her zaman ilk tercih sebebi ve mutlaka beni bekleyen bir ev olduguna bende inaniyorum.
Pinarcim,sabirsiz arkadasin o kadar sabir sahibi olduki son 2 yilda :) sen bile sasirirsin.
Kismetse olur diye dusunuyorum :)
Cok opuyorum seni

sibellebutikpasta dedi ki...

Canım dilediğin evi en kısa sürede bulursun umarım. Orucu satın almak bizd de var, bahsetmeyi unutmuşum, hatırlattığına sevindim:-))
Sevgiler

Nane Şekeri dedi ki...

Sibelcim tesekkur ederim.Umarim.
Artik evet bu bizim evimiz diyecegim bir yer istiyorum.
sevgiler