18 Eki 2008

'I feel like i am at home'


Dün akşam haftalık alışverişimizi yapmak için Wunsel denilen alışveriş merkezine gittik.Biz AH denilen buranın Migrosundan alışveriş yapıyoruz son bir yıldır.İki haftadırda bütçeye dikkat ediyoruz dedik C1000 açılmış orası daha ucuz olur gidelim bakalım dedik. Alışveriş yaptık eksikler kaldı ben tamam yarın super de bor yaparım dedim eşim yok AH ye gidelim hem fiyatlara bakıcam ben dedi. Ben eksikleri tamamlıyorum bu geldi ben 'kendimi evde gibi hissettim' derken aynı anda o da. Bana döndü canım denedik biz burayı seviyoruz zaten fiyatlar da farklı değil biz yine AH cı olalım dedi.Çok güldük yol boyunca.
Dip not: Balım boracığıma söyle ingilizce böyle gülünüyor :)

Resimdeki pasta Debbie'e Brown dan mouse house.

1 yorum:

pinarbk dedi ki...

Bora'nın teyzesi, misafirliğe gelmek isterseniz, pinarbk@gmail.com'a mail atabilirsiniz. Davetiyeniz hazır:))