12 Eki 2008

Kay öteye misafirim var!!!!

Bugün misafirim var. Son dakika misafiri aslında Pazar günleri misafir olayına (hem misafir olmaya hemde misafir etmeye) toptan karşıyım.Ertesi gün iş güç Pazartesi sendromumu yaşıycam.
Çocukluktan kalma alışkanlığım banyamu yapıcam. Dinlenicem kardeşim.
Eşimin ailesi araba ile İspanya'ya tatile gittiler.Dönüşte Eindhoven'dan geçicekler.Eşim bana söylemesede onları özlüyor. Dün onları arayıp konuşunca bana 'annemler burdan geçiceklermiş davet ediyim mi ? Yemek yapabilir miyiz ? diye sorunca.'Ne demek sorman bile ayıp davet et ayarlarız birşeyler ' dedim. Bazen melek miyim neyim anlamıyorum ... İşin şakası tabi. Sonra eşim bana 'aileye bakışımız ne farklı' dedi. 'sen hiç tereddütsüz davet et ' dedin bende 'benim ailem geçicek olsa bende davet ederdim canım ne farkı var'dedim. Bazen cidden üzülüyorum bu kadar mesafeli olmalarına. Bazen de işime gelmiyor değil.
Şimdi kahvaltı öncesi banyomu yapmış olan biri olarak hışımla mutfağa daldım. Kabak çorbam, tavukların içine saracağim kuşkonmazlarım ve kurutulmuş domateslerim,ev yapımı sarımsaklı fesleğenli tavuk marinem,salatam,yemek sonrasında servis edeceğim tiramüsum-umarım doğru yazmışımdır- hazır. Ara verdim. Ev toparlamaya girişmem,Patlıcan salatamın son rötüşunu yapmam,püre ve amerikn salatası için malzeme haşlamam lazım.
Dün şeker hamuru ile 'cadılar bayramı' temalı figürler yaptım.En kısa zamanda resimleri ekliyeceğim.

Hiç yorum yok: