26 Eki 2008

Eindhoven Pazarı

Dün alışverişe Eindhoven'a Pazara gittik.Doğru okudunuz PAZAR. Bildiğimiz pazarlara benziyor ama küçük bir alana kurulu. Sebze meyvemi seçerek aldım. Birde saksıda kekik aldım ki sormayın.
Kendime ev için patiklerden aldım zira burası ciddi soğuk ayaklarım donuyor.
Çiçeklere bayıldım bazılarının resimlerini çektim.
Bu ufacık değişiklik bile beni mutlu etti anlıyacağınız.
Peynir tezgahı,turşucu bile vardı öyle diyim size. Wietnam'lı bir çift yufka satıyordu.
Görülmeye değermiş beni bayağı bir oyaladı açıkçası :)


Eindhoven Pazarı

5 yorum:

Adsız dedi ki...

ne güzel bir pazarmış bu :)
siteyi nasıl yaptın soruna gelince.Önce kendime bir alan adı satın aldım sonrada hosting satın aldım. Çeşitli fiyatlar var alan adları genelde 4 -8 dolar arası değişiyor, hostingler limitlerine ve sürelerine göre aylık 4 - 7 dolar arası.

Ben bluehostu kullandım. hosting olarak ve oradan ücretsiz wordpress blog desteği aldım. Böyle anlattığıma bakma bütün hafta sonu bununla geçti en az 100 kere boşuna para harcadım krizleri yaşadım.
Daha keşfedecek çok şey var ama eğer sende yapmak istersen daima yardıma hazırım.

ayyy ne çok anlattım gidiyorum :):):)

Adsız dedi ki...

o adsız benim Zeya bu arada :):):)

Nane Şekeri dedi ki...

Zeyacim bende siteni ziyaret edip oradada seni taciz etmistim :)
Cok tesekkur ederim verdigin bilgi icin.
Yeni yerin hayirli olsun.

Nazkız dedi ki...

pazarın temizliğine bayıldım!

Nane Şekeri dedi ki...

Selam Nazlicim,

Bu Pazar Genellikle Turk nufusun bulundugu bir bolge.Turk marketler filan var cevresinde.Temiz olmasina bende bayiliyorum.Birde Turk urunlerini alabilmak cok buyuk rahatlik benim icin.