20 Eyl 2009

İlk Scrapbooking denemem


Yeğenimin delisi olduğumu bilmeyen yoktur. Temmuz'daki doğum gününde çocuğama doğru düzgün birşey yapamadım. Ben hediyelerimi son 3 yıldır eskisi kadar itina ile seçmiyordum sanırım bu psikolojimle ilgili idi. Ben hediyelerime mutlaka küçücük kişisel benden birşey eklerim. Ya paketidir ya kartı yada yazdıklarım.Son bir aydır kendime eskisi kadar bakıyorum. Seviyorum kendimle olmayı. Aklıma bu fikir gelince hemen internet amazon ve bummm buldum. Yeğenim şu aralar Sportakus ile yatıyor onunla kalkıyor.Bilmiyenler için Spartakus Lazy Town'nun karakteri çocuklara sporu,evin dışında arkadaşları ile olmayı aşılıyan olumlu bir karakter.
Bende kendisine bu karakterin kostümünü,aksesuarlarını,okula başlıyacağı için sırt çantasını,güneş gözlüğünü ısmarladım. Kostüm geldi beynimden vurulmuşa döndüm 104 santim. Bizim dana 110 santim olmuş kızkardeşimden teyit edince yeni bir kostüm ısmarladım bunu iade etmeye çalışıyorum.

Çanta ne alaka diyorsanız danamız bu yıl anaokuluna başlıyor benim ilk çantamı teyzem ve eniştem almışlardı. Hala hatırlıyorum. Piyasada yeni yeni satılmaya başlamış kokulu silgiler,güzel kaliteli kalemler,boya kitabı defterler en önemlisi popup okuma kitabı kitabı açar açmaz şato fırlıyordu içinden. Bende danamıza kendimce ufak bir çanta hazırladım. Boyama kitabı,kalemler, resim defteri,oyuncak.

Birde kitap hazırladım kendimce ufak bir hikaye yazdım danamızın resimleri ile renklendirdim. Hobi dükkanından aldığım scrap embolish lerle süsledim.
Okuduğum kitaplardan teknikleri kullandım.Kendimce kararımca bir kitap hazırladım.
Birde çerceve yaptım kendisine. Hepsini bu hafta eşim postaya verecek tatil dönüşü ellerine ulaşır umarım.

Çerçevede Lazy Town sitesinden Sportakus posterini fotoraf kağıdına bastım. Yeğenimin vesikalık fotorafını kağıda bastım ve kestim sonra pvs bandı ile kaplayıp postere yapıstırdım.Xenos tan aldığım karton çerceveyi hobi dükkanlarından topladığım süslemeleri kullanrak renklendirdim.Ufak bir parça mavi 'happy' yazan kurdele ile kenar yaptım. Ve en alta hazır aldığım renkli harflerle Spartokus Bora yazdım.

Masal kitabında ise ince tel , renkli harfler, kurdele,hazır çiçekler kullandım.
Umarım her ikisinide severler.

8 yorum:

Chris'in Annesi dedi ki...

Bora cok sanslı bence,bu arada şu cocuga artık dana demeyı bıraksanız dıyodum:)

Adsız dedi ki...

Sen super bır teyzesın dıdem

Nane Şekeri dedi ki...

Boncugum o hep dana kalacak :)
Didemim sende super bir annesin

sesiber dedi ki...

Benim yeğenim de çok seviyor onu. Tish_o dan tshirt yaptırmıştım, onunla yatıp kalkıyor. Nette kostüm ararken buldum blogunuzu. Kostüm 3-4 yaş için uygunsa ve hala iade etmediyseniz, ben satın alabilirim.
iletişim adresim sesiber@gmail.com

Nane Şekeri dedi ki...

Sibel selam bloguna bayildim. Yaraticiligina da :)Iyi ki aramissin da bende seni taniyabildim.

sesiber dedi ki...

Çok teşekkür ederim. Bu sabahın en güzel gülümsemesini yaşattın yorumunla. Günün güzel geçsin.
Sevgiler...

Adsız dedi ki...

benim kızımda 3 yaşında ve layz towna bayılıyor. ama cdsini bulamıyorum. yani türkçe olarak. kıyafet bende istiyorumi hatta çanta çok güzel nereden sipariş veriyorsunuz?? bilgilendirirseniz sevinirim ve küçük olan kıyafeti n kadara satarsınız?
neslihansertcelik@hotmail.com

Nane Şekeri dedi ki...

Neslihan hanım,
Maalesef iade ettim ve parasını iade aldım. :(
Ben alışveriş için büyk ççoğunlukla Amazon sitesini kullanıyorum.
Herşeyi getirmiyorlar maalesef ama kostüm ve çanta genellikle gönderiliyor.
Bu tip sitelerden alışveriş ederken size tavsiyem mutlaka sanal kredi kartı kullanın.
Sevgiler ve iyi yıllar