18 Eyl 2009

Kredi Kartı Çilesi


Kredi kartı Hollanda'da çok kullandığım birşey değil Türkiye de isem yada internette sanal kart dışında pek de kullanmıyorum.
Maalesef traji komik olayı mutlaka sizlerle paylaşmak istedim.
Benim adı lazım değil bankasından çok ufak limitli bir kartım vardı. Yeni bir programını seçtim yurtdışında yaşadığım için kolaylıklar sağlayan daha fazla puan para kazanabileceğim. Akabinde kartım ailemle yaşarkenki adresime anneme telim edildi.Hemde bir hafta gibi kısa sürede. İstanbul'da iken kartımı aldım kullanıma açtım ve güzelce harcadım. Arkadaşım kart limitini doldursun diye ek kart çıkartmak için form doldurduğum zaman kart limiti arttırımı içinde başvurdum.Bu arada soyadım kızlık soyadım olarak geldi yeni gelen kart bende telefon bankacılığını aradım doğal olarak çünkü tüm hesap bilgilerim yenilenmişti.Kimlik bilgilerim vs vs.Güvenlik nedeni ile yurtdışı adresim kullanılamıyor ancak özel taleple çalıştığım adrese teslimini sağladılar.Maalesef eşime gelen kartta eşimin tüm isimleri sıralanmış soyad yok. Gerisin geriye iade.Bu arada eşimin kartı Hollanda ya iş yerime teslim ediliyor ama benim kartım ailemin adresine. Limit arttırdık eşimin yeni kartı geldi biz mesut bir şekilde Antalyaya gittik kartı verdim kart blokeli dedi kasadaki çocuk bende bir atm e gittim şifremde mi hata var kontrol edim diye çaaat kartı aldı. Hemen telefon bankacılığını aradım.
Görevli arkadaş sıkıcı bir ses tonuyla adeta çocuk azarlar gibi 'Hanımefendi size yeni kart gönderilmiş' ben atladım hemen 'evet' aldım.Karşıdaki azarlayan ses !' HAYIRrrr' almamışsınız 'dolayısı ile bloke edilmiş kartınız teslim alınmadığı için' dedi aynı ses.Ben artık kekeliyorum 'hatanız var eşime yeni kart istemiştik geçen hafta geldi' karşıdaki eleman ' aynı gün size de yeni kart gönderilmiş hn efendi' ben hala karşımdaki sesi sinir edeceğimi bile bile 'tamam anladım da niye yeni kart gönderdiniz yoksa soyadı değişkliğimimi yaptınız sonunda' . Karşıdaki ses bayılmış vaziyette 'hayır hanımefendi kartınızın süresi dolmuş ondan' bende patlama noktasındayım ' nasıl olur beyefendi 1 ay olmadı kartı göndereli..' bende sinirler geriliyor.Neyse konuşuyoruz makinenin kaptığı kartı kullanıma kapatıyor ben öyle anlamışım meğerse kartı çat kapatmış.. Bende adres değişikliği için müşteri temsilcisi arkadaşa aktarılıyorum.Konuşulan ikinci kişi.
İyi günler ben S... nasıl yardıcı olabilirim durum onada açıklanıyor personel olduğum vs vs neyse sonunda vatandaşlık numarası isteniyor yanımızda olmadığından işlem yapılamıyor. Bay geldi değil mi. Bana da o an öyle gelmişti ama hala diyorum güvenlik sebebi ile o insanların ne suçu var.
Ertesi gün yeni bir gün bir şans daha verelim arıyorum gene telefon bankacılığını neyse bağlanıyorum durum açıklanıyor gene karşımdaki ses hafiften öğretmen vaziyetinde biraz daha azarlanıyorum sesimi çıkartmıyorum adresi 15 dk hatta bekledikten sonra alıyor.
Dün Aktif dağıtımdan 2 adet dikkatinizi çekerim 2 adet farklı kurye numaralı gönderi adreste olmadığımdan teslim edilemediği bilgisi geliyor. Adres .... bank n.v. a.plein 1 ams istanbul kadıköy
ve kurye bana BU ADRESTE bulunmadığım için gönderiyi teslim edemediklerini söylüyor.
Kardeşim sen bu adresi nasıl buldun önce onu söyle bir bana. Gene aradım tlf bankacılığını gene açıkladım bu sefer demezler mi 2. kart siz kartınızı makinede olduğunuzu söylediğiniz için gönderilmiş diye ÇIĞLIK anlıyacağınız toplam 1 saatten fazla 4 farklı elemanla görüştükten sonra hala kartıma kavuşmuş değilim. Siz olsanız ne yapardınız. :)


Not : Cuma günü kartları şubeden bir arkadaşıma teslim ettirmeyi başardım bir ton yazışma çizişmeden sonra. Kartım iptal edildiğinden eşimin de kartı yenilenmiş. AMA hala benim soyad değişmemiş. Şimdi onun için yazışmaya başladım bayramdan sonra halledeceğiz inşallah :)

1 yorum:

kredi kartı borcu dedi ki...

kredi kartı borcunuzu bu adresten ogrenebilirsiniz