11 Eyl 2009

Tatil dönüşü çat.....


Evet tatilden döndüm, dönüş yazısına pekde benzemedi yazım ama yazmayı ertelediğim belki hala inanmadığımdan kaybettiğim minik dostumu yazmak istedim.İlerde hatırlansın istedim. Benim için önemli idi çünkü.

Neyse efendim tatilden döndük.Antalya daydık 1 haftalık bir dinlenme güç toplama. Herşey dahil bir tesisti bizimkisi. Ye iç yat yüz oku seyret gül eğlen danset modundaydım.

Bir gece Anadolu Ateşine gittik ve bayıldım Eindhoven daki gösteri yanında solda sıfır anladım ki sahne önemli.

Ufak tefek yaralanmalarımız oldu.Eşim su kaydırağından kayarken bindiği bot alabora olmuş ve gözlüğünü kırmış. Benim kulağıma su kaçtı ve tüm çabalarıma rağmen çıkmadı.Uçağa bindik benim elim kulağımda eşimin gözlüğünün bir parçası eksik basınça acım inanılmaz nerdeyse 2 sıra önümüzde oturan bebeğe eşlik edicem indik. Türkiye'de sayfa sayfa incelenen pasaportum Alman görevlice fazla ilgi görmedi İyi geceler dilenerek Avrupa Topluluğu sınırlarına adım attık.
Yolda 10 araç önümüzde kaza olup hendeğe araba yuvarlanınca 1 saat bekledik Allahtan yaralanan olmadı. Arabayı kaldırdılar bizde yolumuza devam ettik.

Eşimle kaldığımız tesiste gözlemler yaptık. Ruslar son derece rüküş,Hollanda'lılar ne olduk, İngilizler naturel cidden abartı derecesinde en gürültülü gruplarda İsraillilerdi.
Eşim birgün bana bu tesisteki tek olumsuz şey ne biliyor musun 'misafirleri' dedi. Çalışanlar gerçekten çok güler yüzlü ellerinden geleni yapıyorlar ara sıra kendi aralarında çekişmeler oluyordu anladım ki biz insanlar her iş dalında aynıyız.Mutlaka tembel biri var,eğlenceli olan,dedikoducu,fettan,agresif,sevimsiz,dalevereci,umutsuz,pozitif,rahat,çalışkan vs ... izleyin bakın sizlerde göreceksiniz.

Tatil dönüşü tıkalı ağrılı bir kulak çeşme gibi akan bir burun sahibi oldum. Ağrı dayanılmazdı eşim Salı günü beni aile doktoruna götürdü. Dr bakar bakmaz 'kulağınızla oynadınız mı' diye sordu içinde parça kalmış ve iğrenç görünümlü uzun bir cımbızla çıkardı.Canım yandı ama kulağımdan belki bir tırnak boyu bile olmayan parça çıkar çıkmaz rahatladım. Doktor bana antibiyotikli damla yazarak beni şaşırttı burası için kolay bir durum değil kulağınız düşene kadar bekleyelim derler zira :) Bu doktor direkt ' enfekte olmuş işi şansa bırakmıyalım damlaya başlayın lütfen' diyerek beni ikinci kez şaşırttı.
Ama bu kadarla kalmadık maalesef ben toparlanırken eşim inanılmaz hastalandı. Yatak döşek yatıyor. Pazartesiye kadar 'hasta rapor' etti kendini. Burada bir sistem var. İş yerine hasta bildirdiğinizde ya iş yeriniz size aramanız için bir numara veriyor ya da direkt kendileri arıyorlar Arbomed sizi kontrol ediyorlar. Ya emekli bir doktor yada bir görevli sizi evde ziyaret ediyor yada gün içinde herhangi bir saatte telefon ile arıyorlar. 3 günden sonra ana merkeze gidiyorsunuz iş doktoru sizi muayene ediyor.Ve rapor hazırlıyor bir nüsha size diğer nüsha iş yerinize posta ile gidiyor.İşi sağlama almışlar eşim bana kızdı Pazartesi hasta rapor etmedim diye. Anladım ki ben köle hamurundanım. Hollandada yaşam süreleri uzun çünkü bu insanlar cidden hayatlarının kıymetini biliyor. Eşim ayrıca bana etrafındakileride hasta ediceksin diyerek vicdan yaptı :( ama ben çok birşeymiş gibi çalıştım.
Neyse efendim en kısa sürede fotoları koyacağım.
Biz bu yıl WOW Topkapı Palace idik. Tavsiye ederim. Eşimle diyoruz ki belki gelecek sene paraya kıyıp Mardan Palace yaparız kim bilir.

1 yorum:

Chris'in Annesi dedi ki...

cnm cok gecmış olsun,zaten kulagınla hep sorunun oluyordu eskıden beri,bir de ustune Edward da hastalanmış erkeklerın hastalıgı da cekılmez olur,umarım bır an once ıyı olur,yine de tatıl gıbısı yok :)