17 Ağu 2010

Isvicre Part-1

18.06.2010-Cuma

Yolculugumuz Eindhoven istasyonunda bulusmamizla basladi.Alti saat suren bir araba yolculugun ardindan Almanya-Isvicre sinirina cok yakin,geceyi gecerecegimiz otele ulasmayi basardik.
' Hochblauen Otel' adini bulundugu dagdan almis.Blauen Dagi 1165 m yukseklikte Kara Orman adiyla alinan ormanlik alan ile cevrilmis.

**cep telefonumla hava kararmadan cektigim ilk resim

Birdernbira coken karanliga sis( aslinda yagmur bulutu imis sonradan ogrendim),sagnak yagmur ve daracik tek serit dag yollari eklenince,haliyle bayagi bir gerildim. Tom Tom olmasa becerebilir miydik bilemiyorum ama dusunmek dahi istemiyorum.
Bu urkutucu yolculugun ardindan aniden karsimizda beliren otel aklima 2.sinif korku filmlerini getirdi.Kafam bu traji komik dusuncelerle dolu iken otelin acilan kapisindan firlayan nerede ise bir tay bozmasini andiran,durmadan cigerleri yirtilircasina havliyan kopek ve Otelin isletmecisinin sahneye cikmasi sinirimi iyice bir bosaltti.
Aniden kopek ortadan kayboldu,2.sinif korku filminden karakter otel isletmecisi de son derece nazik ve yardimsever bir eda ile cantalarimiza yardim ederken ben hala kafamda kurdugum seneryodan kurtulamistim.
Otel tahmin edebileceginiz gibi 3 yildizlik.Odamiz, buyuk ancak minnacik bir banyodan ibaret. Mese takimlar temiz carsaflar calisan bir banyo o an icin bizi mutlu etmeye yetiyor.
Nasil olsa geciciyiz kalici degil sabah oldumu yolumuza koyulacagiz.
Kafami yastiga koydum ve uyumusum.

Sabah cep telefonum ile otelin resmini cektim.

4 yorum:

sarikiz dedi ki...

Ne macerasınız kızım, sizden başka kalan yok muydu?

Ben gece hiç uyuyamaz sürekli ses dinlerdim

Nane Şekeri dedi ki...

Kizim bizim hayatimiz macera :)
Fosur fosur uyudum vallahi :)

Kiyoki dedi ki...

Benim aklıma ne geldi biliyor musun?Prag'da bizi yanlışlıkla götürdükleri rest.da da ben aynı hisse kapılmıştım,hele insanların karşılıklı sıralanıp dans etmeye başlaması korku filmi gibiydi:)

Nane Şekeri dedi ki...

Ayy hatirladim,o maceramizdada 2. sinif korku filmi kokusu vardi :)