20 Eyl 2007

Amsterdam-Eindhoven Tren Hatti


Evet canimin ici gunlugum sana ciddi ciddi bayagi birseyler yazmisim ... Benden beklenmiyecek bir hareket bu ... Sebep .... Ben Maymun istahliyimdir. Neyse !!!! Unutalim bu bahsi.


10 Aralikta Hollandaya gelisimin uzerinden tam 1 yil gecmis olacak. Cogunu Belcika-Hollanda olarak gecirdigim ciddi bir sure :)


Surekli yollardayim ise gitmek icin 1.15 dakika gibi bir tren yolculugum var. Istanbulluya tren yolculugu da neymis tris gelir tris gecer... Ben saatlerce Tem de bekleyen kucuk midibusun yolcusuydum. Benim gibi obez+ dar yerlerde sikinti basan biri icin tahmin bile edemezsiniz ne berbat bir durumdu. Boncuk olmaza sikintidan patlardim allah icin :) Bazen uyurdum ciddi ciddi ....


Burda o 1.15 dakikayi bayagi iyi bir sekilde idare ediyorum. Nasil mi ? Kitap okuyorum, Psp oynuyorum, mektup yazip muzik dinliyorum en onemlisi Hollandaca calisabiliyorum.


Fena degil dimi. Hizli okurum zaten ... kitap dayanmiyor... Okumak istedigim bir ton kitap varmis yani yeniden dogusu yasiyorum. Araba tutar beni ama trende rahatim ilginc birsey :)


Dun bu yaziyi yazmayi dusunurken gurultucu(tipik Hollandali) bir grup yeni yetme - Takim elbiseleri olmasi ciddi kiyafet giymeleri degistirmiyor durumu- bindi trene kizin biri yanimdaki bos koltuga kendini firlatti yalan soylemiyorum cidden 50 cm kala atladi digeri oturmasin diye

Neyse yerlesemedi bir turlu Allahin sapsali. Beni durtuyor carpiyor bir rahat durmadi kivil kivil icimden geliyor Osmanli tokadi elimin tersiylen bir cakicam .. yok yok o cok bariz olur bogrune bir dirsek atarsam ardindan yalanciktan yari agiz "sorry " derim.... yada meshur goz hareketini yapim parmaklar loppp anladin sen onu :)

Bir gurultui kavga dovus bir saate bakarim ki tren gec kalmis tingir mingir gidiyor Kocayi arar gec kalicam denir kitaba donulur okumak ne mumkun asifte simdi de cips acti onu yiyor. Birde arkadaslari var allahin toplu salak kadrosu neysem. Bitti derken bu sefer de cikolata paketi geldi deliricem zaten diyetteyim tren gec kalmis lapa gibi yayilmissin koltuga kipir kipir... Eindhoven a geldik trenden nasil attim kendimi bir ben bilirim.


Ilginc olan bir yerde okumustum Almanlar avrupanin isci sinifi, Ingilizler Aristokrati ,Fransizlar entellektueli .... liste giderken Hollandalilar da KOYLUsu demisti yazar .. tuhafima gitmisti simdi anliyorum. Giyim kusamda berbatlar zaten marka olan hicbir firma pek tutunmuyor cunku acayip cimriler ... Soyle bir mark& spencer geziyim bosss ... Benetton bile bulursaniz sanslisiniz.

Kiyafetleri nerden tedarik ediyorlar bilmiyorum ve acikcasi bilmek dahi istemiyorum. Parlak mor bir hirka altina fosforlu yesil pantalon sandalet 1.70 boy iri kiyim bir bayan gordum gecenlerde Allahim ne zevksizliktir bu. Boy aynasi felan kullanmiyorlar kanimca.

Makyaj filan anlatmiycam mideniz kalkmasin.

Butun bunlar bir yana bir de kiymetli bu esyalar sormayin birini at desen delirir seni oracikta katlederler. Nerden mi biliyorum Yilan hikayesine donen 'koltuk takimindan "

Bunu bir ayri zaman anlaticam ...


2 yorum:

Ben Ona Resmen Asigim dedi ki...

Geçecek bunlar nane şekerim benim.Sen o yeni yetmelere bakma. Annem gidecek ayın 1 inde artık otobüsle filan gidersin işe belkim :P

zuzu dedi ki...

Canimcim cok guldum valla okurken yazdiklarina; coguna katiliyorum aynen soylediklerinin!! ve fekat ilk zamanlarda benim de epey bir sikayetci oldugum donem vardi, sonra artik fazla irdelememe donemi basladi; simdiyse cok rahatsiz etmiyo etraf; kendi hallerine biraktim tamamen ;)) buraya gelen diger arkadaslarimla da konustugumuzda ayni devrelerde ayni hisleri paylastigimizi anladik (garip ama gercek ;)) magazalara gelince gercekten hic zevkleri yok..bunu kendileri de kabul ediyor zaten (hic olmazsa cogu)..feminenlik olayondan tamamen bihaberler ama son gunlerde amsterdam'da biz kiyida kosede 2-3 guzel magaza kesfettik!! insallah beraber de keyfini cikaririz amsterdam'in..xxx