16 Eyl 2007

Düğün

Hazır bugün Evlilik yıldönümünü anlattım biraz düğünümden bahsediyim. Malum eşim yabancı bilen bilmeyene anlatsın lütfen :) Nane Şekeri ile Edward'ı 23 Mart 2005 tarihinde bir internet sitesinden ortak arkadaşları aracılığı ile tanıştı. Ama yüzyüze görüşmemiz 01 Mayıs 2005 Pazar günü olacaktı.İlk görüşte aşk derler hep ben hala gülerim ama doğruydu sanırım daha onu ilk gördüğümde onunla evleneceğimi biliyordum . Boncuğum bana bir seferinde " Sen antenlisin kızım kesin doğru biliyorsundur" demişti. Haklıymış.
Birbirimize gidip gelmeye başladık öyleki ben sadece bir haftasonu onunla olabilmek için Eindhoven'a geldiğimi hatırlıyorum.Sonra beraber yapılan Bodrum Tatili ve Evlilik teklifi. Ardından aileye tanıtılmıştı. Christmas ı bende onun ailesi ile geçirdim.Nisanda geldi Mayısta son hazırlıklar ve nişan derken...... Eylül 2006 15 de evlendik.
Her nekadar evliliğimiz 15 Kasım 2007 tarihinde resmen onaylandı. Çünü daha öncesinde kendilerinin sebeb olduğu defter ve evlilik cüzdanı kargaşası yüzünden bizim defter numaramız başka bir çiftte kayıtlı gözüküyordu Ben el attım oraya buraya gittim canım annemle de düzelttik.
Düğün için hazırlıkların hepsi Annem ve Teyzem tarafından yürütüldü Babacım karşıladı düğünü.
Hoş bir Çardak altında Adaların manzarası eşliğinde muhteşem bir havada geçti.O güne kadar hava sinameki devamlı deli bir rüzgar var. O gün bizim gelin yolu dedikleri kolidora adımımızı attığımız anda sanki bıçak gibi kesildi o deli rüzgar.
İlk Dansımızı hatırlıyorum çok hoştu.İki kere giriş yaptık birinde memur gelmemişti ama zaman ilerlemişti diye diğeride memur geldi artık evlenebiliriz diye :) Benim hayatımın hikayesidir!!!
Güzel bir düğün oldu Anneannemin teyzesi rahmetli Cahide Teyze kulağıma fısıldadı " Hepinizi gördüm ya son kez..!!!" o zaman tuhaf olmuştum ama şimdi anlıyorum ... Gerçekten hoş ve zarifti düğünüm.
Tombik bir gelin için Çok güzeldim biliyoruuuummmmm!!!!

Gelen gelemiyen herkese teşekkür ederim Tekrardan!!!!!Canı Gönülden




Düğün




Balayı

2 yorum:

Kiyoki dedi ki...

Canım ne çabuk geçti daha dün gibi,o hazırlıklar.Çok güzel bir akşamdı ve sen de çok güzel bir gelindin.Çok eğlenmiştik,senin gidecek olmana üzülüyorduk ama mutluluğun öylesine önemliydi ki hepimiz için ,her şeyi unutmuştuk.Seni seviyorum canım kardeşim umarım her günün o güzel gününden çok daha mutlu olsun,eşin ve çocuklarınla çok mutlu ol emi canım.

Nane Şekeri dedi ki...

Bir tanem ... dugun sahidim Kiyokiimmm Allah sana da nasip edicek ve ben busefer salinicam :)