9 Eyl 2007

Tatil sen ne güzel şeysin !!!!!

Tatilin kötü birşey olmadığına hepimiz hem fikiriz sanırım. Çatlak sesler istemiyorum ona göre.
Bu akşam sizlere tatil ve tatil anılarımdan bir kolaj yapıcam.
Aile ile yapılan tatillerden bahsedelim önce.
Bizim uğrak yerimiz Fethiye idi. Kamping diye bir olay vardı. Derme çatma birşey sonradan bunglovlar olmuştu felan filan.Bu tatilleri en unutulmaz yapan tüm aile Babamın kardeşleri kuzenlerim gitmemizdi.Komün gibiydik.Hiç unutmam o zaman cep telefonu yok cep telefonundan bahsetsen anlatsan millet suratına ablak ablak bakıp "kızı dönünce bir Bakırköy'e götürelim derlerdi" maazallah .... Babamlar haberleşmek için şu şehire girerken 'istanbul nüfus xxxx ' yazan tabelalara not bırakırlardı. Tabi o zaman post it de yoktu. Bantlar da boktandı ama yinede not herzaman ulaşırdı.
Bir tatilde yoldan karpuz aldık nerde durduk bilmiyorum, mola da piknik yaparkene keçilerin saldırısına uğradık.Dido*kız kardeşim olur kendisi,çığlık çığlığa annem onun kucaklamış ben halamla koşuyorum bir ara baktım babam keçiyi tokatlıyor.
Bir keresindede Halamı ortanca amcamı örümcek ısırmıştı-sokmuş denmez herhalde neysem bunlar küçük amcama sordular birşey olurmu diye kendisi cerrahdır*tatillerde hiç kimseye doktor olduğunu söylemezdi sonradan sebebi anladım :) ** ne olcak canım dedi olsaydı bu saate kalmazdınız(şaka yapmıştı hehalde ) ama küçüktüm geçmiş zaman fazla detay hatırlamıyorum.
Bir keresinde aynı günde oldu bunlar bu arada: * Didem babamın kıçından ayrılmaz. O gün hep beraber tekne kiraladılar hemen tekne deyince aklınıza o büyük tekneleri getirmeyin neysem efendim teknenin sahibide kayıkçı Salihti galiba Maymun salih diyor millet adama tekneden bizlerin inmesine yardım etti babamlara eşyaları boşaltmalarına yardım ediyor(her türk gibi bizde mangal ve envayi çesit zımpırtıylan gidiyoruz heryere)Bizim Didoda gene babamın kıçında Maymun salih didoyu sevmek istedi bizimki yabanidir öyle herkese kendini sevdirmez birde adamdan tırsıyor tipten dolayı ayakları yanmış galiba sıcak kumdan kendine denize attı şaşkın bir baktık bacaklar suyun dışında kafa suyun içinde babamın nasıl o kadar kısa sürede Dideme ulaştığını hiç anlamdım deyim yerinde olacak Bir kaşık suda boğulacaktı Didom.
Bir kere de foçaya gitmiştik bu tüm aile olarak son tatiimizdi. Ve kendi futbol takımımızı dışardan yardım almadan kurabilmiştik ;)
İşte o yaz ilk kez sarhoş oldum.Annem erkek kardeşim anadolu lisesini kazandı diye votka almıs birde mandalina S. Hazırladı ben biraz hızlı içerim o biraz fazla koymuş alışık değiliz ya!beni bir çarptı ayaklarımın altından yer kayıyor dünya cidden dönüyormuşşşşş .. O geceyle ilgili pek bir hatıram yok :)
Birde askeri kamp maceralarım vardır sormayın gitsin ne eğlenirdik....

İlk ailesiz tatilim Mezuniyet hediyesi idi Endülüs turu İspanya 8 gün Kankim Hande babamın eski asistanı Ayşenim namı diğer pıtırcık ve daha sonra tanıdığım 1 otobüs dolusu insan.

Ne eğlenmiştik... Otel odalarında ne gırgırlar ... İnsanlar uyuycaz be biraz yavaş felan modunda oldular
Ayşen odasını Haluk yüzünden hiç tanımadığı bir bayanla paylaşıyor.. Hergün başka bir otelde uyanıyoruz ya ben bir sabah banyo kapısına yürüyorum sanıyorum duvara garfield olmustum. sonra Seville de grutan kopmuştum ALLAH ım neydi o tütsü kokusu bayılacak kukuletalı adamlar devamlı dındıdn çalan ağıtlar felab söylesinler insanlar diye her pencere önünde duran kortej çıldırıcam allahtan hoç bir polis yardım etti de döndüm dip not o zaman da cep telefonu yok hande beni bulamayınca çok endişelenmiş canım benim beni aramaya çıkmış... Ben kalabalığa pek gelemem de ...
Bit pazarını gezmitikkkkkk.. Dönüşte bir bütün gece havaalanındaydık. her tatil olduğu gibi ben hastalandım Hande de olan tüm vitamin stoğunu ve grip soğuk algınlığı ilaçlarını ve kolanya şişesini bitirmiştim.Sesim dönüşte yoktu ve iş görüşmesine gitmiştim ne komikti.

Bir tatilde Ayşe ile Prag a gitmiştik. Programı satan kadına tam 10 kez sordum otel şehir içinde değil mi biz bayanız bakın felan filan otel sanayi bölgesindeydi. Tek seferde hiç yolu bulamadık. Her seferinde başka bir güzargahta yürür buluyorduk kendimizi sıçtığım banka panosu meğer *kendisi bizim mim taşımızda salak rehber ki kendisi cidden son derece sinirdi bize bunu gösterdi çok kolay bulursunuz diye. * dört bir yanındaymış binanın:metroda 8 tane çıkış var kısacası her seferinde kaybolduk. birinde gece yarısı nerdeyse sokak bomboş ayşe demezmi ço ıssız birileri olsa diye döndüm manyak mısın o zaman sen paranayok vaziyette bana hiihh adam bizi mi takip ediyor bu adam bir tuhaf baktı tarzında kafamı mikersin diyince bu başladı gülmeye daha kendimize gelememiştim bir Amerikalı çift /sonradan öğrendik/ de bizim oteli arıyorlarmış bize sormazmı yolu biliyor musunuz diye, Ayşe demez mi Bizim tur rehberi de bunları tura mı bakıyormuş o banka yı mı dikkate almışlar . Hala hatırlar gülerim ne günlerdi beeeee
Bu muhabbet uzer canlarım.
Kısacası tatil güzel şeydir..... Kötü tatil yoktur kötü tatilci vardır.

tatile çıkıyorsan keyfini çıkaracaksın... kasıkların ağrıyana kadar gülecek kaybolacak güneşte kavrulacak yağmurda donuna kadar ıslanacak ama bunları sadece güzel hatırlıycaksın........

Bodrum 2007 resimleri

http://www.mijnalbum.nl/Album=LQPD6OGI

1 yorum:

Kiyoki dedi ki...

evet ya aslına bakarsan rezil olmuştuk o tatilde ama biz gene süper eğlenmiştik.Dur ben de gece eğlenceye gidişimizi anlatayım benim sitede,kahkahalarımı tutamıyorum valla...