9 Eyl 2007

Bankacı olmak yetmez

Aklıma geldi yazıyım dedim... Ayşeciiim le Budapeşteye gitmiştik ne sosyetiğiz dimi.. :) Bu il tatilimiz kendisi ile... İndikki kardan göz gözü görmüyor Tur rehberi bizi öldürmeye meraklı daha gelmişiz bismillah bizi otobüse tıktı gözcü baba yok o meydan ..yok şu meydan... inanın o günden birşey anlamdım acayip sıkışmışım tek tuvalet yok mekanda :) Otele gittiğimde aç susuz sıkışmışım adam birşey söylese atıl kurt yapcam çok güzel bir oteldi Corintia Aqua gibin birşey. Ama dağın başı.. yolda yürüyecek alan açmışlar belinize kadar karda o kolidorda yürüyorsunuz. Ne kaymak ne düşmek tertemiz o kolidor. YAKINDA sadece bir benzin istasyonu var arada snack almaya gidiyoruz tüm ısrarlarıma rağmen ayşe benimlen melek yapmadı teesüflerimi bir kere daha bildiriyorum. Bu memlekette kredi kartı fazla yaygın değil . Biz biraz EUR bozdurduk tüm para ayşede o idare ediyor. aksam hesap yapıyoruz (önce doların eur karşılığı sonra korint bizim fazla para çıkıyor nasıl felan bankacıyız hesapta ama makine olmadan olmuyor bu hesaplamalar yüzünden garsona bayaaaa yüklü bir bahşiş vermişiz :) Adam o yüzden bizi gördükçe yerlere kadar eğiliyormuşşş :)

Ayşe biraz ağır kanlıdır. Saatlerce hazırlanamazç bende aksine tez canlıyım sıkılırım beklemekten hazırlanıp buna diyordum ben çıkıyorum bu asansör 2 dak sonra kalkıyor derdim çıkardım odadan köşede beklerdim bunun odadan bir çıkışı olurdu o kolidorda deli gibi koşarak gelirdi aynadan bunu izlerdim ay gene aklıma geldi altıma edicemmmmmm :)

O otel ayrıca sıcak su *doğal havuzları var otelde yemek yedik ev şarabı içtik baya güzeldi ben tam dedim ohh be bak beni çarpmadı diye ayşe dedi ki yavaş iç canım bu o öylesine bir şarap değil kaç kadeh içti hatırlamıyorum ama cidden çift görüyordum ayşe beni çekiştere çekiştere asansöre soktu orada 2 bornozlu adam .. kıllı kıllı bacaklar beni aldımı bir gülme ayşe fısıldıyor nolur pınar yapma etme diye

Ne çok çekmiştir benim Kiyokim benden :) Canım beniiimmm

4 yorum:

Kiyoki dedi ki...

melek yapmayı kabul etmedi dediğinin ne olduğunu belki anlamamışsınızdır,bana anlatana kadar ben de bilmiyordum:))Şimdi ben kollarımı açıp kendimi karların üzerine atacakmışım ,neymiş efendim melek olucakmışım,ama acısını köprüde koynuma karı doldurarak çıkardı gene de.O kadar yer gök kar anacım ama çamur falan yoktu,yollar tertemiz,hasta olmuştum.

Nane Şekeri dedi ki...

Madem kirli çamaşırlarımızı döktük. o körü olayına açıklık getireyim. Sen bana dönüp saf saf Pınar cım ne çok kar yağdı demiştin hatırlarsan :)

Ben Ona Resmen Asigim dedi ki...

Eeee pınar hanım tatil resimleri hadi canım hadi

Ben Ona Resmen Asigim dedi ki...

oooo nerde kızım resimler hadi pınarrrrrrr