16 Eyl 2007

Evlilik yıl Dönümü !!!!!




İnsanın inanası gelmiyor.Bir yıl nekadar da çabuk geçmiş . Bugün düğün fotoğraflarıma dalsım gittim. Albümümü yerleştirdim. Bakmak isteyen buyursun anacım.

Ne hengameydi allahım. Nikah memuruna yanlış defter ve cüzdanlar verilmiş kadın bizi geç kalıcam diye arar. Anneannem herzaman ki kaprislerini yaptığı için annem beni düğünden önce göremedi. Anneannemi bu yüzden affedemiyorum. Tek bir günüm vardı ve kısacıktı başrolün bende olduğu onu bile hiçbirimizin içine sindirmedi.Ben affetmedim umarım Allah onu bütün yaptıkları için affeder.

Düğün çok kısaydı. Ama herkesi gördüm bir nevi vedalaştım hepsi ile.Zira Aralık ayında kocamla olabildik.

Bir yıl çekişmeleri ile eğlenceli kimi zaman bunaltıcı bir şekilde geçti benim için bugün 2.yılımıza başladık Gelecek yılda bu yazıyı yazabilmek dileğiyle....


1 yorum:

Chris'in Annesi dedi ki...

fıstık neguzel cıcekler almıs edward aferın..nıce mutlu evlılık yıldonumlerıne ınsallah bır dahakıne o masada bebısınde oturuyo olur..bu arada arkadasın gelıyo cnm oralara yakınlara bulgarıstanlara yaaa...ayagını surudun galıba...bakalım neler olacak...ılk sana soyluyorum daha bu cumartesı bellı oldu cnmm...artık atlar ucagagelırım ınsallah...bekle enı anacimmm..