29 Eyl 2007

Taşınıyoruz


Ciddi ciddi taşınıyoruz ha 5 ay sonra aaa 1 ay derken 15 gün sonra Eindhoven daki evimize taşınıyoruz.Maalesef evin içi berbat durumda kocam ben yapıcam dedi 3 aslında 4 haftadır.Evin içini döküp kırdı sonuç banyomuz yok halen salon ve mutfağın duvarları çıplak ki duvar kağıdını söktük duvarlar boyanacak. Şimdide demezmi Amsterdam a taşınırız belki inanın çok söyledim gel bakalım beğeniriz belki bir yer almaya çalışırız diye ama beni hiç sallamadı şimdide kalkmış bunu söylüyor. Bazen delirmemek elde değilmiş gibi geliyor. Laf söylediğimde deliriyor sonra kalkıyor sanki yeni bir fikirmiş gibi bana benim dediğimi anlatıor gururla bir de demezmi ben bu konuyu konuştuğumuzu hatırlamıyorum hiç diye o zaman ben kopuyorum yutkunup birşey demiyorum.Tabi surat asılıyor. Konuşmamayı eşimle yaşarken öğrendim. Aslında son derece gevezeyimdir. Ama onun sayesinde gittikçe daha iyi oluyorum. Bu arada o da benim sessiz kaldığım her saniye ona sinir olduğumu biliyorrr :) oda ayrı bir keyif tabikine
Çok özeniyordum evim olursa şunu yaparım bunu alırım diye ama maalesef hiç içimden gelmiyor. Burda usta bulmak nerdeyse imkansız. Kalifiye biri de çok pahalı eşim kesinlikle ödemek istemiyor. Benim de hevesim kursağımda kaldı maalesef :( Hiç istediğim gibi olmuyor. Bu sebeble artık bıraktım ne isterse yapsın ne yapım ya orayı evim gibi göremiyorum. Birde eşim son derece inat kesinlikle fikir değiştirmiyor sadece bana baskı yapıyor sonra bak sende bunu seçtin .. Be adam tabi seçerim 10 gündür beynimi s..ktin. Bazen tuvalete girip oturuyorum nefesleniyorum ki beynim yerine gelsin diye.. Var mı böyle birşey. Ben mi çok hassasım o mu çok ısrarcı anlıyamıyorum.

2 yorum:

Chris'in Annesi dedi ki...

fistik bayagi doldun sen,eindhoven a tasininca olacaklari dusunemiyorum ,en iyisi evin bakimsizligini bahane et ve kendini at amsterdam a bir sekilde,bunuda oyle bir yap ki Edward kendi fikriymis gibi algilasin durumu.bunun icinde bol bol sakinlik ve planli programli hareket sart.yaparsin sen ,neler yaptin bunu mu yapamiycan ...bol sabir ve istedigin gibi bir ev dilegiyle cnm...

zuzu dedi ki...

ev tasimak; yeni bir duzen her zaman stresli seyler..ama bir de soyle dusunulebilir: eindhoven'a tasinmak isteyen Edward olduguna gore; oncelikle oraya tasinmaniz ve kocanin orada yasamanin pek de parlak bi fikir olmadigini yasayarak 'kendisi' gormeli..sonra birak 'amsterdam'a tasinalim; orasi bizim icin daha iyi bence' gibi dahiyane bir fikirle karsina gelsin ;)) sonucta senin istedigin olmus oluyor ama onun da kendini bir sekilde dogru olan bir karara katmasi lazim; iste sebep aynen bu!! dert etme sekerim; secret olayin full gaz devam ;))