16 Eyl 2007

Tatillerimiz Meşhurdur!!!!

Tatillerden bahsettik durduk. Kız kardeşim Eniştem Arda kanki Hande ve eşi Volkan birde Pıtırcığım (Ayşen) bir Maceristan Avusturya turumuz vardır dillere destan ondan bahsetmezsek olmazzzzz ... :)
Kız kardeşim Bora ya hamile biz 6 çatlak heryer kar köşe bucak gezdik. Her tatil klasiği gibi kaybolduk bir kere ama Handeciğimin hakkını yemeyelim Avusturya için acayip hazırlanmışı.Bizi muhteşem gezdirdi.
Boncuğun şaşkın kardeşi Chrisin doğumunu üstüne çekmeseydi Ardanın çektiği harika bir videomuzda vardı Kısmet değilmiş....

Eğlenin anacım:)

Budapest 2005


Bunlarda diger tatillerden :

Prag2004



İtalya.2


Nisan 2007 Annemin ziyareti


Haftasonu Lommel 2007


İtalya 2004

4 yorum:

Nazkız dedi ki...

Ressam olan annem Avusturya'da açılacak olan uluslararası bir sergi için jüriye resimlerini gönderdi. Dua ediyorum; ah bir kabul olsa, ah bir ana-kız Avusturya turu atsak ne güzel olur diye:-)))) Keyifli resimleriniz bana bunu hatırlattı, sevgiler...

Nane Şekeri dedi ki...

Selamlar Nazkiz Umarim Kabul edilir annenizin resimleri de bahane olur ana kiz kezmenize ... Bende oyle bir Italya turu yapmistim annem ve kadim arkadaslarimla ... Evlenince kesildi acikcasi bir paris yapsak diye kanlarina giriyorum kocam bosiycak beni :)

Ben Ona Resmen Asigim dedi ki...

Ayy ardayla bizim karanlık resmimiz var. O çok güselmiş.Oğlanı büyütim sırada prag felan var. lakin bu hatun kişisi söyle bana gezmediğin yer var mı avrupada , gel katıl dicem bana ben gördüm oraları dicen

Nane Şekeri dedi ki...

Canim sen geliyorum Apla dedigin an ben bavulu kapmis havaalanina yollanmis olucam soz. Ama cok uzatma bende bebek dusunuyorum ama yok bora bakicak dersen dunden raziyizzz