3 Haz 2008

Fritozde seyahat etmek

Gönderen Nane Şekeri zaman: Salı, Haziran 03, 2008
Evet yanlis okumadiniz bu bir saka degil son 1 haftadir fritode yolculuk ediyoruz. Esim diesel'in pahalanmasi dolayisi ile "Sla Oil" bildigimiz bitkisel yag koydu depoya sadece 20Lt de 11 eur karimiz olmus. Ama tanrim o ne koku fritozun icinde oturuyorsunuz.Forumlardaki yorumlari okusaniz "Cok az bir koku" ,"Rahatsizlik vermiyor" benzeri yorumlarla karsilasiyorsunuz. Bende diyorum ki "bu ne ya ? Fritoz kokuyor" :)
Deniyecek varsa eski dizel arabalarda denenmis bilginiz olsun

4 yorum:

Sadece ben on 4 Haziran 2008 00:16 dedi ki...

Keşke burda olsaydın şimdi:(

Nane Şekeri on 4 Haziran 2008 11:29 dedi ki...

Keske Kiyokim keske ama resimlerin saolsun kendimi kisa bir an da olsun Kadikoy iskelesinde hayal ettim

Chris'in Annesi on 4 Haziran 2008 17:04 dedi ki...

cnm evet okumustum ben bu bıtkısel yag olayını ,didonun bloguna eskıden favori olan blogdaslari tanımlıydı oradan ben bir sekilde yabancıların bloglarına ulasıyodum ,orda okumustum.ama dıdo sılmıs blogdaslarını:(

Nane Şekeri on 6 Haziran 2008 23:56 dedi ki...

Valla aynen fritozde seyahat etmek gibi birsey :) boncugum

 

Nane Şekeri Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | Illustration by Enakei | Gossip Celebrity