17 Haz 2008

Futbol ve gerilimli anlar


Artık kanıtlandı ki benden taraftar felan olmaz. Türk milli takımın maçını bu seferde seyredemedim.Tamamen heyecandan.O süre boyunca kurabiye pişirdim evi topladım.
Eşim seyretti bana bitti gel dedi o zaman baktım gollere. Komik olan geçen seferde ilk golü ben seyrederken yemiştik ben odadan çıkıcam gol olursa bana haber ver dediğimde Eşim gol attınız demişti şook olmuştum. İtiraf ediyorum uğursuzum galiba o yüzden cidden hiçbir maça bakmama kararı aldım. Volkan da ben odaya girince gidip adamın kafasına yapıştırdı :(
Ve kırmızı kart durum 3-2 olmuş atarlarsa eşitlik eşitlik demek penaltı demek bayılıcaktım.

Ben inanırım batıl inançlarım vardır. Mesela asla keskin bir objeyi elden vermem. Eşim iş arkadaşlarım bilirler istemezler. masaya tuz mu döküldü başlarım operasyona.

Bebek çok mu güzel sevimli mi yada annesi gururla yaptığını mı anlatır tanıyım tanımayayım dua ederim nazar değmesin diye.

Bazı insanların nazarı dokunur diye inanırım. Benden uzak olsunlar isterim.

Kara kedi merdiven batıl inançlarım arasında değil hele "gavur"larım 13. cü Cuması hiç bile değil.

Hiç unutmam bir kere kankim Kiyokim bana güzel güzel birşey anlatıyor yanımızdada onun cibiliyetsiz arkadaşı var içimden dedim bu kız bana kötü bakıyor allahım başıma iş gelmesin.
O gün Bağdat Caddesinde alışveriş ettik dönüyoruz uçmuştum. Kiyokide demez mi??? Pınar ne oldu ? Aman neyse etteğin açılmadı.
Bakar mısınız ya Koyun can derdi kasap et derdin de :) İşin şakası bayıla bayıla aldığım zeytinyağlıklardan biri kırıldı. Morluklar ve sıyrıklarla atlattım.

O yüzden herkesten nazar uzak olsun...

3 yorum:

Nazkız dedi ki...

Biz burada heyecandan ölüyoruz sen kimbilir oralarda ne haldesin? Aman tahtaya vuralım 41 kere maşallah diyelim millilerimize! Sen her maç öncesi nazar duanı eksik etme sakın:-)

Ben Ona Resmen Asigim dedi ki...

Sende iyi düşersin ama kızım.


Kiyoki her türk kızı gibi dötün namus olduğunu bildiği için söylemiş canım öyle.

Ayyyy ben seni özledim ya ne kadar kaldı gelmene beee

Gelsende bi yoğursam seni

Nane Şekeri dedi ki...

Nazkız duasız adım atmam ben :) Şaka bir yana şu aralar sürekli dua ediyorum inanılmaz bir rahatlık var

Dido bak cidden kızıyorum ama :) Az kaldıııııı azzz