21 Haz 2008

Teşekkürler Türkiye


Aslında bugün başka bir yazı yazmayı planlıyordum ama bu galibiyet benimde yayım akışımı değiştirdi. Daha önce de yazdığım üzere ben heyecandan bu maçları seyredemiyorum eşim seyrediyor diye. Gene öyle oldu. O tüm coşkuyu yaşadı.O heyecanı o mutluluğu evet eşim Hollanda'lı ancak eşinden dolayı yani ben o da çok mutlu ve gururlu idi. Türkiye'deki kutlamalarda olsaydık keşke bile dedi. Ben yok canım filan derken o içinden gelerek dedi tüm bunları.
Aslında ne kadar duygusal bir millet olduğumuzu söyledi bana. Sizin coşkunuz çok içten soğuk yada programlanmış değilsiniz. İnsan bazen duygularını ifade edebilmeli dedi. Bizde eksik olan bu hep mesafeliyiz. Bana göre de bazen mesafe cidden şart ben de çok duygusal yaklaşırım her meseleye.
İnsan düşünüyor ortası ne? Orta ayarı bulan varsa lütfen sırrını paylaşsın.
Ben avaz avaz ağlıyabiliyorum yolda yürürken umursamadan insanlar ne düşünür diye. Evde tadilat var ses gümbürtü stresteyim millet haftasonu bunu dinliyor rahatsız olucaklar diye.
2 kapı sonra köpeği olan çift akşamları köpeği ihtiyaç gidersin diye bahçeye çıkarıyor ve benim duyduğum hayvan 3-4 kere havlıyor ne yapıcaksa yapıp giriyor içeri ama eşim buna kızıyor ben bunu anlıyamıyorum,hayvan tüm gece havlasa anlıycam bu kadarcık mı tahammülsüz olmalıyımç Yan komşum gece yarısı çamaşır makinesini çalıştırıyor. 2 gece üst üste birde yorgun olunca uyuyamadım eşimde konuşmak için gittiğinde kadın inanılmaz bir terbiyesizlik yaparak "seninle konuşmak zorunda değilim eşim gelince ona anlat derdini"dedi. Bu mudur komşuluk. İnanın dese " kusura bakmayın vaktim olmadı bazı geceler geç çalıştırıyorum" bu kadar gerilim olmaz. Hayır illaki bir gerilim.
Ben ne kadar gerilimden kavga dövüşten kaypaklıktan işgüzarlıktan yalan dönenden kaçtıkça beni buluyor. Bazen ben mi sebebim diye düşünüyorum ama sonra bakıyorum bende hataları olan sıradan biriyim.Konu iyice dağılmadan ;

Hepinize keyifli bir hafta sonu diliyorum.

Tebrikler Türkiye bu kadar iyi bir TARAFTAR olduğun İnandığın için.

Not: Fotoğraf Hürriyet gazetesinin web sayfasından alıntıdır.

6 yorum:

nilüfer dedi ki...

evet bizim insanimiz cok sicakkanli ve paylasimci..buradaki almanlarda birbirlerinden cok kopuk gibi duruyorlar..daha mesafeli ve soguklar..buradaki tek apartman bizim oturdugumuz herkesin bahceli evi var ve kimse bahceye cikmiyor evlerinde oturuyorlar yalniz yalniz :( Türkiyede olsaydi her aksam bir evin bahcesinde toplanip cay icilir dedikodu yapilir bahcenin keyfi kacirilmazdi :))
Ben birsey sormak istiyorum..benim bir arkadasim kismet olursa hollandaya tasinacak sanirim eve miydi ede miydi ismi tam hatirlayamadim.kiralik evlere bakmak icin önerebilecegin bir site varmiydi zahmet olmazsa eger:) simdiden tesekkürler :))

nilüfer dedi ki...

Milli takimimizla ilgili olarak bende cok gurur duydum..Türkiyede olmayi bende cok istedim :) macin sonunda aklima geldi..son dakikaya birakmayi seven bir millet oldugumuzu tüm dünyaya gösteriyoruz sanirim :)))

zarpandit dedi ki...

süperleredi o aksam ya :)

Nane Şekeri dedi ki...

Nilufercim maillerimi ve bloguma ancak bakabile firsati buldum.burda en kapsamli internet sitesi: www.funda.nl
oradan koop satilik huur kiralik olarak istedigi aramayi yapabilir simdiden ona kolaylik diliyorum.
Umarim Almanyayi da ezerler Gokce

zarpandit dedi ki...

canım bloguma bıraktıgı yoruma baktmda oraya kargp gonderirliyormu istanbuldan?
sana koca bir kutu draje gelecekmiş gibi bir his varda içimde ;)

Nane Şekeri dedi ki...

Gokcecim cok tesekkur ederim.Cok dusuncelisin. Dusunmem yetti sanki yemis kadar oldum :)