10 Haz 2008

Isim basimdan askin

Bu laf cocuklugumdan beri sinirime dokunur nedense.Simdi ise agzimdan dusurmedigim bu sebeble sinirimi daha da bozuyor.Insanlar "Nasilsin?", "Neler yapiyorsun ?" dedikce bendeki cevap " Yorgunum".." Cok yogunum Isim basimdan askin".. Nekadar sevimsiz.
Birkac gundur bunu yapmamaya inanilmaz gayret gosteriyorum.Ne zormus...kardesim.
Ve farkettim ki ciddi sekilde "Soylenip duran" tipte insan kivamindayim ki buda sinirimi bozan diger etken.Yarabbim ne feci birsey oldum ben. Nefsime hakim degilim,kendimi bilmez kaba saba hantal biri oldum ki bunlarin hepsi sevmedigim karakter tipleridir.
Ama bu degismeli degisecek...

2 yorum:

Kiyoki dedi ki...

Canım silkelen hemen ,bunun farkında olman düzeltmen için başlangıç zaten,napıyoruz derin nefes alıp veriyoruz ve durum değiştiriyoruz:)çok öpüyorum seni

Ben Ona Resmen Asigim dedi ki...

ben seni sıraya sokmasını bilirim b.m.cigim hadi beraber sira sira karpuzlar ......