18 Haz 2008

Kitaplarım

Dün Amazondan ısmarlamış olduğum kitaplarım geldi. Ne kadar güzeller anlatamam.Kokuları bile başımı döndürüyor.Ama bu kitaplar sizin tahmin ettiğiniz gibi kitaplar değil.Tamamiyle yeni hobime ait kitaplar pasta dekorasyon temalı kitaplar.
Cakes to Inspire & Desire: Over 35 Unique Designs, from Mini-Cakes and Simple Shapes to Beaded Delights and Fabulous Flowers
Şu an bunu inceliyorum bilmem belki bu hafta sonu kalkışırım mini pasta işine kim bilir :)


Halen gözüm pasta yapımı ile ilgili kitaplarda malzemelerde. Hollanda'da bu yönde birçok site buldum. Temel alet edevatım tamam gibi ama hala bazen kalıyorum :) ne yapıcam bu nasıl birşey diye.

En büyük hayalim aile fertlerinin doğum günü için pasta yapabilmek. Debbie Brown bayılıyorum ama Lindy Smith'in kitaplarındada güzel ve kolay uygulanabilecek modeller var.

Aslında denemek için sabırsızlanıyorum.Birtek sorun fırınım. Maalesef bir mini fırın sahibiyim ve inanın kabus gibi birşey ona rağmen geçen haftasonu yaptığım kurabiyelere bayıldılar.Ciddi ciddi süsledim püsledim hepsini hoş oldular.

Acaba mini pastalar mı yapsam nedersiniz: ?







3 yorum:

Ben Ona Resmen Asigim dedi ki...

http://www.kirmiziminder.com/2008/06/14/en-kolay-pasta-tasarimi/ kolay ve güzel pasta şekilleri

zeya dedi ki...

Ne iştah açıcı yeni bir hobi. Ben de renkli kurabiye aşamasından cup cake süslemeye çok istememe rağmen geçemedim.
İnternette çok güzel kaynaklar var, kitaplarda süpeer.
Yaptıklarının resimlerini bekliyoruz :)
Sevgiler

Nane Şekeri dedi ki...

Zeyacım benim ilk cup cake denemem bayaığı bir sönük geçmişti.Ama bu sefer şeytanın bacağını kırıcam inşallah.
Didem kızım bu 15 dk da hereşeyi birbirine karıştıran Arda nın bune ya dediği Rachel Ray değil mi :)