5 Haz 2008

Seker Hamurlu kurabiyeler

Gönderen Nane Şekeri zaman: Perşembe, Haziran 05, 2008

Evet sonunda yazabiliyorum .Aslinda bu kurabiyeler gecen Cumartesi gunu pisirildiler.Isten cok sevdigim Zuhal nami diger “zuzum” dogum gunu icin pisirdim. Ilk deneme olmasi sebebi ile hatalar yaptim.O yuzden tarif felan vermiycem ne zaman beceririm sizlerle paylasicam,simdilik sadece cektigim fotoraflari koyuyorum.Arkadasim her nekadar cok mutlu olmus olsada J ben daha iyisini yaparim diyorum.Bu tip hediyelerin daha kisisel oldugunu dusunuyorum.

4 yorum:

Ben Ona Resmen Asigim on 6 Haziran 2008 09:12 dedi ki...

kurabiyeler biraz kalın mı olmuş. Ama mantar şekli çok şirin olmuş canım. Çalış çabala biz gelene kadar öğren.

Sadece ben on 6 Haziran 2008 21:31 dedi ki...

ben de bayıldım kurabiyelere ,tez günde tatmayı ümit ediyorum:)

nilüfer on 6 Haziran 2008 22:26 dedi ki...

bayagi uzun zamandir sessizce okuyordum ama o güzelim kurabiyeleri görünce yazmadan gecemedim..enfes olmuslar..ellerinize saglik :))

Nane Şekeri on 6 Haziran 2008 23:51 dedi ki...

Didom soyledim ya tarife gore yaptim ilk denemem bencede fazlasiyla kalin oldu.. Bakalim nasil olucak bir sonraki denemem
Kiyokicim sanada hazirlarim sen gene gel benim buralara
Nilufercim oncelikle hos geldin... Tesekkur ederim..

 

Nane Şekeri Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | Illustration by Enakei | Gossip Celebrity