19 May 2008

Amstelveen



Geçtiğimiz Pazar günü eşimle piknik sepetimizi hazirlayıp yollara düştük. Amstelveen'de beğendigimiz evlerin çevresini gezelim görelim,ortam ile bir fikir edinelim diye.
Çok güzel yerler gördük fiyatlar ateş pahasi düser belki.Metroya cok yakın,parkın hemen arkasında kanal geçiyor sokağin yanından.Uzun zamandir satılamadı. Belki kısmet bizedir.

Beni taniyan bilir Piknik ten pek hoslanmam bunun sebebi aşikar sanirım.Piknik denilince Türkiye'de (benim zamanımda) pijamali adamlar,yanik et kokusu duman orasi burasi cöp mekanlar.Birde Sahil yolunun keneranda yapanlara bile rastladım yeminlen.O kadar nefret etmisim yillar vardir gitmek istemem.

Sonunda şeytanin bacagini kırdım,Kendime bir piknik sepeti satın aldım ve ilk pikniğimi Amstelveen Boss (orman) yaptım.

Bir sonraki piknik kesinlikle resim çekeceğim.

Şimdilik sadece Piknik sepetimin resimleri var.

3 yorum:

Kiyoki dedi ki...

Benimle piknik deyince alay edene de bak:)Şimdi piknikçi olmuş,Türkiye ye geldiğinde seni pikniğe götürücem demek ki itiraz yok

zuzu dedi ki...

nane sekercim Amstelveen'e isinma turlari baslamis bakiyorum ;)) secret olayi sekerim..bir kac kere gidip sanki orada yasiyormus gibi hayal kurunca bir de bakiyorsun kisa bir sure sonra anahtar teslim ;)) kim bilebilir?

Nane Şekeri dedi ki...

Kiyokim seve seve ama pijamali adam istemem etrafimda bastan pesin pesin soyliim
Zuzucum inan dedigini yapiyorum habire gozumun onune getirip hayal kuruyorum :)