24 May 2008

Evimizin Yeni Üyesi






Bu aralar hayatımıza yeni giren, ailemizin neşe kaynağı Nintonda Wii Sport'tan bahsetmek istiyorum bugün sizlere.O kadar küçük bir kutunun insanı bukadar oyalıyacağını tahmin bile edemezsiniz. Eşim bilgisayar,konsol vs tipi elektronik oyunları sevmez.Ama o bile müthiş eğlendi. Hatta sipariş verdiğimiz ekstra remote kontrolün gelmemesine hayıflandık.Wii Fit için 1 hafta beklememiz lazım zira Hollanda'da Wii Fit bulamadık.Burada Wii Fit ayrı bir paket olarak sunuldu piyasaya kapış kapış bizde alamadık hali ile ısmarladık bekliyoruz bakalım.

Uzun zamandır tenis oynamamış ben Wii sport sayesinde saatlerce oynadım. Makine bana " Dinlenmek için ara vermek istiyorsanız + basınız diye yandırdı durdu. Ertesi gün maalesef sağ omuzum biraz ağrıdı haliyle :) ama vazgeçmek yok Wii Fit gelsin egzersizler başlıyor.
Aşağıda Wii Fit ile ilgili videoyu seyredebilirsiniz.Wii Fit de bünyesinde herkese hitap eden egzersizler içeriyor.Kayaktan serbest koşu yogadan denge oyunlarına kadar birçok egzersiz sizleri bekliyor.


4 yorum:

Ben Ona Resmen Asigim dedi ki...

Bende istiyom

Nane Şekeri dedi ki...

Olur soyle annemlere Dogum gunu hediyesi olup toplasip oyle yapalim

zeya dedi ki...

benim var evde. Çok eğeleniyoruz ailece :):)
hem de ev içinde spor cidden işe yarıyor.
Favorim boks ve step bir de tenis var tabii :)
Güle güle kullanın :)

Nane Şekeri dedi ki...

Zeyacim benim de favorim tenis :) daha Fit kismi gelmedi bekliyorum gozum yollarda :)
Boks da ilerde rahatlatici olabilir sinirli iken :)
Tesekkur ederim gule gule kullanicaz gercekten