12 May 2008

Beyaz Pazartesi

Hollanda'da başka bir kutlama Wit Mandag .Hristiyanların dini bir kutlaması araştırmalarım sonucu beyaz Pazartesi denmesi Vaftiz sırasında beyaz giyilmesinden ileri geliyormuş.
Bu sebeble tatildik.Aylardır herşeyi kafama takıp küçük çaplı depresyona giren ben sonunda kalkıp elimdekilere sımsıkı sarıldım. Evimizde ne yapabiliriz diye baktım. Çatı katını kafamda düzenledim.Eşime söylediğimde hiç beklemediğim bir tepkiyle karşılaştım. Harika :) dedi. Çatı katında eşimin ablasının verdiği çift kişilik yatak odasının mobilyası monte edilmemiş halde duruyordu.2 Kişilik yatak komidinler.. Kapladığı yeri düşünün üzerinde oluşan tozu düşünün. Yıllardan beri baharda saman nezlesi olmamış ben bu sene inanılmaz kötü oldum. Toz polen ne ararsanız var evde:)Eski banyodan kalan dolapı da koyun 12 kolinin üstüne canlandırın şimdi ortamdaki sıkışık manzarayı. Evet hepsinin gitmesine karar verdik. 3.dünya ülkelerine yardım yapan bir kuruluş eski eşyalarınızı alıp değerlendiriyormuş bizde onlara vermeyi planlıyoruz.Mutfağıda biraz hafifletmeyi planlıyorum.
İkinci işim kıyafetlerimiz ile olacak. Onlardan ayıklama yapmayı planlıyorum.Burada cam toplama kutuları gibi elbise ayakkabı kutuları var onlara atmayı planlıyorum.
Bahçede düzenlemeyi eşim yapıcak.Banyo bitti mi sorularını duyar gibiyim. Maalesef hayır ama küvet ve duşumuz hizmete açılmıştır.Saolsun misafirler sebeb oldu da hızla bitirildiler.
Biraz ev topladık,çamaşır,ütü ve birde baktık saat olmuş 7 di. Zamanın nasıl geçtiğini anlamadım açıkçası.
Eşim Amsterdam'a taşınmayı ciddi ciddi düşünüyorum. Taşınmadan önce bir kere daha bu verme atma işlerini yaparsak muhteşem olucak diyorum. Ya siz ?

7 yorum:

Kiyoki dedi ki...

canım süper haberler,çok sevindim ,ev baya hafifleyecek böylece ,şimdiden merak ediyorum sonuçları:)

Ben Ona Resmen Asigim dedi ki...

Bizimde borryle planımız sizin evede bir bahçe kurmak. Bora sizin bahçeyi sulayacakmış, domates ekecekmiş. Atmak insanı rahatlatıyor değil mi? Biz gelene kadar bakalım ne kadar ilerleyecek Edward.

Şu üst katta yorum yapan arkadaşı gözüm bir yerden ısırıyor ama tam çıkartamadım.

Senin Ayşe diye bir arkadaşın vardı o eşek arkadaşına ne kadar benziyor di mi?

Nane Şekeri dedi ki...

Sadece Ben : Kiyokim ne yaptın gene ... :)Valla bende sonuçları merak etmekteyim
Didom bende hayalleniyorum siz geleceksiniz diye :)

Kiyoki dedi ki...

ben ona resmen aşığım selam,valla ben de ne yaptığımı bilemedim tahmin ettiğin kişiyim:)Hafta sonu seni arayamadım,müjdeye not bırakmıştım,telefonum arızalandı,numaralarda içinde kaldı,çok geçmiş olsun ,öpüyorum ,senden randevu rica ediyorum :)

Ben Ona Resmen Asigim dedi ki...

Bugün Bora işte.İşe getirdim şimdiden çalıştırıyorum.

zuzu dedi ki...

ya evet gelin artik soyle yamacimiza, amsterdam'a sekerim..bekliyoruz..bu arada evinizle ilgili de cok dogru kararlar almissiniz bak; baslamak bitirmenin yarisidir..

Nane Şekeri dedi ki...

Zuzucum en kisa zamanda kismetse ordayim :)_