10 May 2008

Misafir

Herkes bilir biz ailecek misafiri severiz. Eşim de bende.Ailemde herkes birkez annem ile babamın evinde konuk kalmışlardır. Geçtiğimiz hafta 2 misafirimiz vardı. Kuzenim Müjü(Müjde) Bir tanem Kiyokim .
Harika bir 10 gün geçirdim her ikisi ile.
Cumartesi günü uçakla Amsterdam'a geldiler ayaklarının tozu ile Paris'e gittik.Uçuşumuz Rotterdam dandı. 55 dakikada Paristeydik.
Internetten yaptırmıştım rezervasyonu fakat inanılmaz memnun kaldık. Son dakikaya kalırsanız
uğramadan geçmeyin derim. Sitede belirtilen herşey doğru idi.Paris'e gidenler bilir oteller öyle Türkiye'deki kadar kaliteli değildir.Bu otelin yeri muhteşemdi.
Temizdi,personel gerçekten iyiydi.En önemlisi sürpriz yoktu.Ne vaad ettilerse onu verdiler.
Otele ulaştığımızda Check in saati daha gelmediğinden Sacre Couer Kilisesine çıktık.
Ki otele saate 5 dakika mesafedeydi. En ilginci hava çok güzeldi Sacre Couer nerde diye aranıyoruz haritada kafamı kaldırdım ve inanmıyorum oldum.Tam karşımda tüm heybeti ile duruyordu.
Yemeğimizi ufak bir kafede aldık.Müjü Fransızcasını döktürdü :)
Otelin hemen yanındaki parkta oturup koşuşan oynayan çocukları seyrettik kokomuzdan bahsettik.Didocuğumuz anıldı.
Otele yerleşip 2 saat uyuduktan sonra çıkıp ilk akşam yemeğimizi yedik.
Ordan Eyfel!e gittik aman allahım ne kalabalıktı her asansaörde 1 saat bekledik Eyfelden çıktığımızda saat nerdeyse 12 ye geliyordu.
Ertesi gün şirin bir kafede kahvaltımızı edip Notre Damme,Louvre,Madelinne,Opera vs gibi turistik yerleri gezdik.Ama Notre Dame in o merdivenler beni bitirdi.Sanırsam Müjde ve Ayşeyide :) Tabi alışveriş yaptık. Eve aldım inanın :) Çok istediğim aperitif çatallarını set olarak aldım gerçekten eşimde bayıldı.
O akşamı da güzel bir Cafede kapdıktan sonra otele döndük.
Salı günü Disneydeydik. Müjde ne kadar korktuğunu ifade etsede:) ben çok eğlendim yeni atraksyon Twilight Zone Hotel deki asansörden. Acayip heyecanlıydı ama değdi.
Müjde hala etkisinde maalesef :(
Yağmur altında geçmesine rağmen biz 3 kafadar ayaklarımız patlıyana kadar dolaştık sadece çok kalabalıktı bu bize bekleme açısından zorluk yarattı.
Dönüş gününde Tekne turu ve alışveriş yaptık.
Ve tatatata Rotterdam ordan da Eindhovendaydık.Ertesi gün evdeydik.Ayşe bize içli köfte yaptı.Evet yanlış okumadınız dostlar ve inanın muhteşemdi 4 kişi hepsini sildik süpürdük.
Ertesi gün Edward bizi Zaanse Schans.Volendaam,Marken e götürdü.Bir iki Peynir çifliğini gezdik.Güzel bir gündü.Ertesi gün Goude Delft ve arka Bahçemizde akşam yemeği yaptık.
Pazar günü "shooping sunday" di Eindhoven merkezde kızlarla biraz turladık.
Pazartesi Amsterdam da tekne turu ve Madam Tousseo da tura katıldık.
Salı günü canlarımı yolcu ettik. Umarım benim kadar mutlu edebilmişimdir kendilerini.
Tekrardan Teşekkür ederim geldiklerine.