26 May 2008

Kısacık süreye dünyayı sığdırmak


Bu haftasonu eşim de bende acayip çalıştık.O bahçeyi düzenledi,bende mutfakta çalıştım J

Kuzenim Müjü’nün dediği gibi “Tam ataerkil ailesiniz Kadin ev isşeri Erkek tamirat” Modundaydık.

Bahcemiz temizlenip cicekler ekilince yepyeni bir görünüme kavuştu. Esim bana ayrica Begonvil aldi “Bodrum” Bahcemizde artik kisin kolidorda durmasina karar verdik zira sogukta donma olayi var

Bu bizim Nisan Yıldönümü hediyemizmiş.Cok ugrasti heryeri ağrıyor bitanemin şimdi.(Biyo eger tek laf edersen …Öyle şekerim kocacım laflarına kılsın ya o acidan)

Hava müsade etseydi bu aksam yapardım Türk kahvelerimizi otururduk bahçe keyfi yapardik ama nerde şakır şakır yağmur yağıyor namussuz…

Eindhoven Bahçe

Haftasonunda sadece Bahçe ile ilgilenmedik benim hamaratliğım üstümdeydi yemekler yaptım sormayın.

Hemen size yazicam aayrıntılı olarak resimler ve tariflerle efendim.

Bunun dışında alisveris yaptim sonunda adam akıllı canavar gibi bir digital kamera aldım kendime.

4 yorum:

Kiyoki dedi ki...

canım hayırlı olsun güzel günlerde kullan ,mutluluk resimlerini çek hep,

Nane Şekeri dedi ki...

Bugun geliyor makinem Kiyokim valla cok helecan yaptim

Chris'in Annesi dedi ki...

cnm bunlar bayagı ındırımdeydı umarım pahalı almadın ben de alıcam bu ay bunlardan,bolbol foto cekıcem:)

Nane Şekeri dedi ki...

Valla Zeynep eur 228 odedim. Ama daha yuksel pixeller 320 eur civari idi (12 pixcel) benim ki 10.1 bilemiyorum pahali mi ?