19 May 2008

Crocslarim ve Ben


Geçen yaz Bora'dan özenip Hollanda'ya doner donmez kendime Pespembe bir Crocs aldim.
Bütün kış severek giydim kendilerini,yaz geldi hala evde giyiyorum.Geçtiğimiz hafta sonu Crocslarım icin aksesuarlardan aldım. Eve gelir gelmez taktım takıştırdım. Çok hoşuma gittiler Kokocuğuma da gönderdim posta ile Annesine mektup ekleyerek. :)
Benim ruhum çocuk galiba.Dışarıda giymiyorum panik yapmayin el ahali.
Ama ciddi ciddi düşünüyorum acayip rahat bişey ne terletiyor ne kayıp düşme tehlikesi var mucize vallahi billahi.Arkadaşlarım kışliklarını almışlar içleri kürklü gibi imis bakalım kışın belki onlardan alırım.

3 yorum:

Chris'in Annesi dedi ki...

cnm bence dısarıda da gıy,buraya da gelmış cıceklı boceklı olanları hele bır dukkan var sırf onlardan satıyor ben ce cok şık ve sana yakışıyor boyle kokoş şeyler:)

Nane Şekeri dedi ki...

Valla bayiliyorum ben Crocs a hmm Istanbul a gelince bir talan ediyim ben o dukkani nerde yeri :)

Chris'in Annesi dedi ki...

CNM BIR BIZIM EVE YURURKEN VAR BUNLARDAN SATAN VE USTUNE TAKILAN SUSLERINI DE SATIYOR AMA SIRF CRICS SATMIYOR.
ASIL GORDUGUM SIZIN CADDEBOSTAN EVE COK YAKIN.SAHILI YINE CADDEBOSTAN CADDEYE BAGLAYAN SOKAKLARDAN BIRINDE ,SIZIN SOKAK DEGIL DE SIZINKINE PARALEL IKINCI SOKAK SANIRIM SAHILDEN YUKARI CIKARKEN,DIŞARI KOYMUŞTU RENK RENK CESIT CESIT,BIR DE KENDINDEN DESENLILERI VAR BUNLARIN ONLARDA COK HOŞ,YAKIŞIR ARKADASIMA:)